Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Přijat] Nábor
1) Věk
Mám 18 rokov.
2) Nick
abesko
3) Server, na který si žádáš
Dust 2
4) SteamID
STEAM_0:1:633801260
5) Měl si u nás někdy ban?
Bany ani žiadne tresty nemám, som bezproblémový človek, ktorý sa nevytočí nad malými blbostami.
6) Odehraný čas na serveru
50 hodín.
7) Zkušenosti co se týče adminování
Skúsenosti čo sa týka adminovania na CS:GO serveri žiaľ nemám. Ale čo sa týka všeobecne pomáhania hráčov, a profesionálneho prístupu ich mám veľa.
8) 5 Vět o tobě
Ahoj, volám sa Miroslav ale veľa ľudí ma pozná aj ako abesa. Pochádzam z Nitry a aktuálne študujem na strednej škole. Pokiaľ mám nejaký voľný čas tak ho venujem sebarozvoju, športu a samozrejme hrám. Ovládam viacero jazykov ako napríklad, Ruský, Anglický samozrejme Slovenský a Český. Som veľmi priateľský a kľudný človek, dokážem riešiť problémy z chladnou hlavou a vždy si vypočujem obe strany. Medzi moje pozitíva taktiež patrí dochvíľnosť a dôkladnosť, keď niečo začnem tak to musím dorobiť. Čo sa týka príkazov zatiaľ žiadne neovládam, ale veľmi rýchlo sa učím takže si myslím že tam problém nebude. Skúsenosti mám veľké čo sa týka napr. Discordu, Twitch modovania a z veľkej časti aj Minecraft serverov. Bohužiaľ CS:GO som začal znova hrávať iba nedávno takže som ešte nikdy nemal žiadnu skúsenosť v tomto smere. Čo sa týka cheaterov v CS:GO, viem rozpoznať veľmi rýchlo cheatera vzhľadom na to že som ním dlho sám aj bol. Nemám kedykoľvek problém rýchlo reagovať na reporty a vždy ich vyriešiť tak ako by mali byť vyriešené. Taktiež nemám problém komunikovať aj prostredníctvom TeamSpeaku, Discordu a podobných aplikácii na komunikáciu. Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky tak ich kľudne môžete smerovať na moj discord: abeskoo#0420. Ďakujem.

S pozdravom, Abes.

Ahojky,