Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Přijat] žádost o admina server - Only Mirage
Věk
16
Nick
KareL
Server
Only Mirage
Steam ID
STEAM_1:1:220038212
Měl jsem někdy ban
Ne
Odehraný čas
30(po resetu) předtím jsem měl něco okolo 200
Zkušenosti s adminováním
Zatím jsem neměl příležitost
Něco o mně:
Jmenuji se Jakub. Bydlím v Kolíně nedaleko Prahy. Momentálně studuji na SOS a SOU Kolín obor IT přesněji grafika. Ve svém volném čase hraji CS:GO (přes 1800h) poslední dobu hraji právě nejvíce na serveru Only Mirage BTG (za poslední dva týdny přes 60h). Nejsem vulgární na hráče. Nemám rád když je někdo na hráče vulgární (obzvlášť když se to týká rodiny či smrti). A proč vlastně žádám o admina? Za poslední dobu jsem si všiml více cheaterů a nevhodného vyjadřování v chatu. Jsem často na serveru více než spousta adminů (čímž neříkám že nedělají adminy správně ale třeba na server nemají tolik času jako já) ale když se odešle report často žádný admin nepřijde za celou hru občas ani déle a daný člověk se třeba odpojí a zůstává bez postihu. 
Doufám že jsem to napsal nějak normálně a nikdo si to nevezme osobně.
Předem děkuji za všechny odpovědi. Heart
Ahoj KareL, zatiaľ som nemal s tebou žiadne problémy. Práve opak, si priateľský a netoxicky človek. Podľa mňa by si sa do A-Teamu hodil.

Za mňa ANO.

S pozdravom a prianím pekného dňa, Abes.
Čau KareL, síce nie som admin na OnlyMirage ale ja si myslím že adminov na Mirage nikdy nie je dosť.
Aktivitu máš fajn, ban si nemal takže ak sa naučíš príkazy tak prečo nie.

Takže za mňa ANO.

-Buso <3
Ahoj,
Pro - hodiny asi spĺňaš (to asi je kvôli resetu)
        vek
        aktivita
        nevšimol som si žiadnu toxicitu u teba
Proti - nenašiel som
Dodatok - ďalší admin by sa hodil, ako si písal že keď tam je cheater tak zákon schválnosti je že žiadny admin nemá čas a tým pádom že ťa tam vidím často tak moja odpoveď znie
ÁNO.
Ahoj.